Norskt Offshore fartyg
Hej !
Jag jobbar inom norsk offshore supply sedan ca 5 år tillbaka och har alltid endast skattat norsk skatt och trygd till Norge.
Frågan gäller när jag senast jobbade på ett av rederiets ahts fartyg som gjorde några tillfälliga jobb under ca 2 mån tid på engelsk sektor i Nordsjön.
- Läs mer om Norskt Offshore fartyg
- 1 kommentar
- Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
