Köpa/sälja fordran på aktiebolag?
Är lite intresserad av om/på vilket sätt följande förfaringssätt kan/bör se ut:
Ponera att det finns 1 Aktiebolag (AB 1) och 2 privatpersoner X och Y.
* X äger 100% av aktierna i AB 1
- Läs mer om Köpa/sälja fordran på aktiebolag?
- 1 kommentar
- Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
