Bil enskild firma
<p>Hej! Min fråga kanske finns sedan tidigare men kan inte hitta den i så fall. Jag har en nyligen startad enskild firma som jag har utanför mitt ordinarie heltidsarbete. Jag tjänar bra på min anställning och även intäkten för firman ökar allteftersom under 2020. Jag har ännu inte kunnat ta ut någon lön i firman, men hoppas kunna göra det under året. Jag har en privatbil och funderar nu även på att skaffa en personbil in i företaget för att enbart använda inom verksamheten. Privatbilen blir då enbart privat.
- Läs mer om Bil enskild firma
- 1 kommentar
- Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
