Utflyttad till USA
Har flyttat till USA där jag även fick fast anställning i oktober 2018. har dock glömt att meddela skatteverket att jag flyttad.
Vad göra? Skicka in blankett 7665 (flyttning till utlandet) och i sådana fall vilket datum skall jag ange för att få så lite strul som möjligt?
- Läs mer om Utflyttad till USA
- 3 kommentarer
- Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
