Resande konsult
Jag jobbar som konsult i Sverige, och fakturerar via Svenskt AB. Jag tar då ut lön från mitt svenska AB.
När jag fysiskt finns i Norge, fakturerar jag från mitt norska bolag till mitt svenska AB (som fakturerar kunden) så vinsten blir i Norge. Jag tar då ut lön från mitt norska AS.
- Läs mer om Resande konsult
- 1 kommentar
- Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
