Skattade besparingar till 0-skattebolag
Hej,
Fin sajt, imponerad.
Jag vill föra över mina privata besparingar till ett bolag på Seychellerna. Därifrån handla på världens börser.
På detta sätt bör eventuell svensk reavinstskatt kunna skjutas upp?
Hur fungerar det vid uttag sedan: ett uttag motsvarande insättningarna (sek) borde väl vara skattefritt? Andra uttag 30% skatt?
Tack,
- Läs mer om Skattade besparingar till 0-skattebolag
- 1 kommentar
- Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
