Dubbelbeskattningsavtal och bostadsrätt
Hej!
Jag har fått ett jobberbjudande i Kina och undrar hur det är med skatter. Mina viktigaste frågor är var jag måste betala skatt (på lön, har inga andra inkomster) och om jag måste sälja min bostadsrätt i Sverige för att inte vara tvungen att betala skatt på min kinesiska lön i Sverige.
- Läs mer om Dubbelbeskattningsavtal och bostadsrätt
- 15 kommentarer
- Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
