Intäkt på skog
Hej.
Finns det någon beloppsgräns för när man måste ta upp en intäkt på leveransvirke? Jag har fått en intäkt på 21 255 kr inklusive moms. Jag är inte momsregistrerad eller har deklarerat förut varav jag inte fått någon förtryckt information om att jag skall lämna en NE blankett utan bara fått ett årsbesked från köparen.
Mvh
Fredrik
- Läs mer om Intäkt på skog
- 1 kommentar
- Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
