Delas restskatt efter skilsmässa?
Eftersom jag betalade för låg skattesats på mitt ena jobb förra året har jag fått restskatt för det. Jag och min dåvarande man skiljde oss i juni och han får tillbaka pengar på skatten. Hur blir det nu? Jag hoppas ju lite på att han ska betala 50% av restskatten räknat fram till juni (drygt fem tolftedelar) och att jag ska få 50% av motsvarande andel av hans överskott men vet inte om det är så eller inte.
- Läs mer om Delas restskatt efter skilsmässa?
- 1 kommentar
- Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
